وبلاگ نی نی منوبلاگ نی نی من، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات من ونی نی نیومده

یه روز برفی

1394/11/19 15:39
نویسنده : مامان ویدا
117 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من خوبی مامانی?دوری از مامان خوش میگذره؟

امروز یه روز برفیه قشنگه میخواستیم با پسرخاله ی بابا وصبا جون بریم بیرون یه دوری بزنیم که بابایی گفت صبر کنیم تا بیاد بعد بریم. خیلی دوست داشتم بودی ومیرفتیم برف بازی واست ادم برفی کوچولو درست میکردم اندازه ی خودت 😍😍😍😍

عزیزدلم هنوز منتظر پر... هستم که بیاد ولی هنوز خبری نیست امروز با بابایی میرم چند تا بی بی چک میگیرم ببینم چی میشه،نی نی مامان یه وقت فکر نکنی مامان دوست نداره ها من عاشقتم ولی خوب فعلا زوده که بیای بمون پیش خدا وفرشته ها تا به وقتش بپری تو بغلم نازنینم👪👶👱

خیلی دوست دارم نی نی جونم لاکپشتی بیا پیش مامانها باشه عشقم؟؟🐢

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)