وبلاگ نی نی منوبلاگ نی نی من، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات من ونی نی نیومده

فسقلی

1394/11/21 2:58
نویسنده : مامان ویدا
152 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی جون مامان سلام امیدوارم روزی که این مطلب رو میخونی فسقلی کوچولو ما پیشمون باشه وهمبتزی خوبی باشه واست.

درست شنیدی عزیزم فسقلی😍بیا ادامه ی مطلب تا بگم قسقلی کیه

عشق مامانی فسقلی یه طوطیه ناز و کوچولو که بابایی بخاطر علاقه ای که به تو تو(طوطی مامان فاطمه)داشت وبهانه ی تنهایی من تو خونه وتولدم خرید🐦تقریبا این شکلیه.

فسقلی ما زیر 6ماهشه وهنوز هنجره ی کاملی نداره البته چند بار که بردیمش پیش توتو بعد جیغ زدن وحرف زدنای توتو یه خورده جیغ میزنه که صدای خیلی نازک و باحالی داره دیروزم که به صبا جون مشغول حرف زدن بودیم یه 5 دقیقه ای جیغ های کوچولو زد که ما کای تعجب کردیم و البته ذوق کردیم😅😅😅😅

نی نی جونم بابا کلی با فسقلی رفیق شده وخیلی زود رامش کرده کارهایی که الان میتونه انجام بده اینه که خیلی راحت میاد رو دستمون و وقتی بابایی بهش میگه بوس بده نوکش رو میزاره روی لب یالپ بابا،از نرده هم که مثل اب خوردن بالا میکشه وغذای مورد علاقش که سیبه رو با پنجه میگیره ومیل میکنه😊 امیدوارم که بتونیم نگهش داریم تا شما بیای وهمبازیت شه ولی بدون که هیچ جوجویی نمیتونه جای جوجوی منو بگیره 

خیلی خوابم میاد نفسم خیلی دوست دارم بستنی خوشمزه ی من🍦🍧🍨

پسندها (1)

نظرات (1)

نسیم جون
21 بهمن 94 22:33
انشاا...خدا یه نی نی ناز بهتون بده.[مرسی عزیزم ،خوشحالم بهم سر زدید 😘]