وبلاگ نی نی منوبلاگ نی نی من، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات من ونی نی نیومده

دلم گرفته

1394/11/21 21:18
نویسنده : مامان ویدا
106 بازدید
اشتراک گذاری

جوجه کوچولوی من خوبی؟امروز دل مامانی خیلی گرفته نمیدونم چرا؟شاید واسه اینه که دوهفتست مامام وبابای عزیزم وایدا وارش نازنینم رو ندیدم امروز مامان فاطمه زنگ زد که فرداشب با مهمونامون بریم خونشون منم گفتم امکان داره فردا برن اگه رفتن میریم در غیر این صورت اونا نمیان ومیمونه بعد از رفتنشون😢😢😢😢

ناز مامان عصر بود که دیگه طاقتم طاق شد وبغل بابایی یه دل سیییییر گریه کردم طفلی مات ومبهوت مونده بود که دلیل گریم چیه😮😮مثل همیشه که من دلم میگیره هی میپرسید من کاری کردم؟حرفی زدم؟اتفاقی افتاده والبته اون جمله ای گه من ازش بدم میاد(مگه من مردم که گریه میکنی)😠ولی خوب نمیدونه که من یه زنم یه زن که گاهی وقتا احتیاج داره گریه کنه تا عقده ای که معلوم نیست چیه خالی شه ،یه زن که گاهی حرفای نگفته ودلتنگی هاش رو با اشکایی که میریزه بدون صدا بیان میکنه خلاصه من یه زنم با اخلاق وحرکاتای عجیب خودم 😆

راستی عشقم امروز پسرخاله ی بابایی وصبا جون از ظهر رفتن تهران ومن خیلی بیشتر احساس تنهایی کردم خدایا بعداز رفتنشون دوباره تنها میشم اونم از 5-6صبح که بابایی میره سر کار تا 7-8که برمیگرده😕البته خوبه که دوباره کلاسام شروع میشه وسرگرم اون میشم ☺☺☺☺☺اشکال نداره گلم همه ی اینا رو تحمل میکنم تا وقتی که تو بیای وهمه رو جبران کنی قربون اون قدمهات برم الهی👶👶👶👶👶

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)