وبلاگ نی نی منوبلاگ نی نی من، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات من ونی نی نیومده

انتخاب اسم

1396/4/12 16:45
نویسنده : مامان ویدا
110 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم سلام.خوبی گلم جات خوبه؟خداروشکر که دارمت عشق مامان

حالا که یادم نمیاد از اسمت واست گفتم یا نه از اول واست تعریف میکنم. روزی که بابایی به موندنت رضایت داد بهم‌گفت که اگه دختر باشه اسمشو شیرین بزاریم منم قبول کردم.بعداز اون هرروز مینشست وبا گوشی دنبال اسم دختر وپسر میگشت بعداز کلی اسم که خوشش اومده بود گفت اسمشو سیروان بزاریم چون اسم کردی بود خیلی دوست داشت ولی راستشو بخوای من اصلا خوشم نیومد یه جورایی خیلی راحت میشد مسخرش کرد مثلا من خودم همش یاد سیر داغ میفتادم😂اسم رو به همه گفتیم تا ببینیم نظرشون چیه ولی جز یگانه هیچکس نطر خوبی نداشت وهمشون فقط بخاطر بابایی ازش تعریف میکردن. منم هیچی نمیگفتم تا از جنسیت تو مطمئن شم بعد نظرمو بدم وقتی واسه عربالگری اول دکتر گفت احتمالا پسره میگشتم دنبال اسمای خوشگل بعضی ها هم نظرشونو میگفتن مثلا یسری از زانیار خوششون میومد خاله جون میگفت هیراد قشنگه وتنها کسایی که نظر نمیدادن خانواده ی من بود البته عمو علی میگفت هرچیزی جز اسم عربی.تا اینکه یه روز واسه نهار خانواده هامون که البته فقط مامان وبابا ها اومدن رو دعوت کردیم پارک کوهستان که اول جاده اتشگاست اونجا دوباره بحث اسم رو وسط کشیدیم وگفتم که اسمشو دوست ندارم وبازم دنبالش بگردیم بهتره همونجا دوباره با گوشی بابا شروع کردیم به پیدا کردن اسم منم که چندوقتی بود اسم رهام بدجوری تو ذهنم رفته بود پیشنهادش دادم یهو دیدم مامانا خیلی خوششون اومد واستقبال کردن بابایی هم یکم‌فکر کردو گفت بزار ببینم معنیش چیه وقتی که خوند کلی کیف کرد وقبولش کرد بعداز اون به خاله گفتیم اونم نظرش مثبت بود اینجوری شد که اسم جیگر مامان شد رهام.البته یبارم به دوست مجازیم مامان مانلی گفتم که تو پیجش نظر سنجی بزاره که رهام بهتره یا سیروان که بیشتر رهام رو انتخاب کردن😍😍😍😍دوباره میام واست میگم از چیزایی که میگذره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ساعت نیک
12 تیر 96 18:27
عزیزم. به سلامتی به دنیا بیاد. اگه براش اتاق درست کردید و سیمونی تهیه کردید یا نکردید حتما وبلاگ من رو ببینید می تونید سفارش بدید با پست براتون ارسال می شه و همونجا پولش رو می دید می تونید هم پولش رو آنلاین بدید بعد براتون ارسال می شه. حواستون باشه تو فرم سفارش کامل پر کنید وگرنه اینا رد سفارش می زنن.