وبلاگ نی نی منوبلاگ نی نی من، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات من ونی نی نیومده

تولد دایی جون

1394/11/29 2:16
نویسنده : مامان ویدا
166 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان چطوره؟همه ی زندگیم خوبی؟فردا تولد دایی جونته ولی خوب بخاطر اینکه خاله ایدا فرداشب سرکار بود امشب واسش تولد گرفتیم ساعت4بود که بابایی از سر کار برگشت خونه وتا اماده شدیم و رسیدیم هشتگرد ساعت 6 شد بعدشم همه باهم رفتیم سورن تو که یکی از کافی شاپ های معروف هشتگرده وحسابی خوش گذرونی کردیم و شام رو هم رفتیم خونه ی مامانی ویه فسنجون خوشمزه خوردیم وبعدشم که بساط تولد🎂🎁

جات خیلی خالی بود عزیزدل مامان ایشاله سال دیگه تو دل مامان باشی وخوشی هامون رو هزار برابر کنی اون موقع ست که من دیگه هیچ غمی تو دنیا ندارم،

خیلی دوست دارم نی نی نیومده ی مامانی👶👶👶

پسندها (1)

نظرات (1)

★مادر بزرگ★
29 بهمن 94 7:06
خدا به مراد دلت برسونه انشاالله که سال جدید یه نی نی خوشگل در اغوش بگیری و بیایی به وب ما یه نظر ی بدی [مرسی عزیزم خیلی خوشحال شدم بهم سر زدی اسرا جون رو از طرف من ببوس]