وبلاگ نی نی منوبلاگ نی نی من، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات من ونی نی نیومده

مامان دل نگران

1394/11/29 19:02
نویسنده : مامان ویدا
133 بازدید
اشتراک گذاری

جوجه ی مامان سلام 😘

مروز اومدم از نگرانی هام بگم،از دلواپسی هام از اینکه این روزا چی به سر مردم کشورم اومده که هر جا رو نگاه میکنی از 10 نفر 5 نفرشون نازا هستن وبچه دار نمیشن؟چند وقته شدیدا ذهنم در گیر شده 😕یه عالمه مامان منتظر تو نی نی وبلاگ هست که هر کدومشون چند ساله منتظر دیدن دوتا خط مساوی و صدای شنیدن قلب فرشته هاشونن؟راستی چرا باید اینجوری باشه؟چرا اینقدر نازایی زیاد شده؟خدایا زبونم لال زبونم لال اگه من یا عزیزانم هم اونطوری باشن چی؟ 

منکه میمیرم اگه اینجوری باشه😣😭نی نی جونم تو دلت پاکه از خدا بخواه که مامان رو منتظر نذاره ازش بخواه که حسرت به دلم نذاره من ارزو دارم لباسای رنگی وچین چینی تن دخترم بپوشم موهاشو خرگوشی ببندم واسش یه عالمه عروسک خوشگل بخرم وواسه پسرم تاپ وشلوارک بخرم وکلاه های خوشگل سرش بزارم یه عالمه ماشین وموتور واسش بخرم وبفرستمش کلاسهای ورزشی وحسابی باهاشون حال کنم😟😟😟

اصلا چرا یه راهی وجود نداره که واسه نی نی دارشدن اقدام کنیم تا خیالمون راحت شه بعد به نی نی بگیم که این تاریخ بیا تو دل مامان😆اخه تا اون روز من دق میکنم خوب،اصلا یه تصمیمی میگیرم از امروز به بعد فقط تو وبلاگ مامانایی میرم که نی نی شون تو بغلشونه نه مامانای منتظر شاید اینجوری از استرسم کم شه 

ماهم،نفسم،خورشید زندگیم هیچوقت مامان رو منتظر نذاری ها !هر وقت که درگوشت گفتم مامانی بیا که دیگه وقتشه زودی بپر تو شکمم باشه عشقم؟😍😍😍😍😙😘😚

پسندها (1)

نظرات (0)