وبلاگ نی نی منوبلاگ نی نی من، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات من ونی نی نیومده

واکسن چهار ماهگی

1396/12/8 2:05
نویسنده : مامان ویدا
557 بازدید
اشتراک گذاری

رهام مامان سلام.امروز شما چهار ماهه شدی😍صبح بازن دایی ومامانی بردیمت واسه قد ووزن و واکسن .خداروشکر همه چیز عالی بود.قدت ۶۵ سانت وزنت ۸۱۰۰ ودورسرت ۴۴ سانت بود 😊راستشو بخوای یکم اضافه وزن داری😂😂😂 ولی بگم از واکسن لعنتی:مثل همیشه زحمت واکسن رو به مامانی دادم طفلک تورو بغل کرد وشلوارتو دراورد وبا چشمهای بسته نشست رو صندلی که واکسنتو بزنی.الهی بمیرم واست جیغت رفت هوا واشکت دراومد منم همون لحظه بدوبدو رفتم واست قطره استامینفون خریدم وبرگشتم پایگاه سلامت خداروشکر شما اروم شده بودی وبغل زن دایی داشتی شیر میخوردی.موقع برگشتم عمو پرهام رو دیدیم که بعداز یکم بازی باهات رسوندمون خونه.تا عصر یکی دوبار قطره بهت دادیم واروم میشدی بخاطرهمینم مامانی اینا فکر میکردن حالت خوبه رفتن خونشون.ولی شب تبت بالا رفت منم هرکاری میکردم قطره رو نمیخوردی اخرش ریختم تو شیرت ولی مثل اینکه خطر داره ومن نمیدونستم.الان ساعت۲:۴دقیقه ست وخداروشکر خوابیدی امیدوارم تبت بالا نره وحالت خوب بشه.منم الان باید تورو بزارم سرجات وبرم واسه نهار بابایی یه چیزی درست کنم ولباسشم اتو کنم😔بچه داری سخته ولی همش قربون یه تار موی تو

پسندها (1)

نظرات (2)

مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
8 اسفند 96 14:09
سلام مامان ویدا میشه یه عکس از آقا پسرت بذاری؟؟
مامان ویدا
پاسخ
راستشو بخوای بلد نیستم عکس بزارم یعنی اصلا تلاش نکردم.اگه راهنماییم کنی ممنون میشم
مامان صدرامامان صدرا
8 اسفند 96 22:26
ماشاالله خدا حفظش کنه❤❤❤