وبلاگ نی نی منوبلاگ نی نی من، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات من ونی نی نیومده

یه خبر خووووب

1395/1/19 3:24
نویسنده : مامان ویدا
161 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجوی من خوبی؟عزیزم من اومدم با یه خبر خوب😊😊😊

خواهرم،عزیزم،عشقم،بهترین دوستم وخاله ایدای شما داره عروس میشه 😍😍۷فرودین بود که خاله شما بالاخره رضایت داد که خواستگارش پا به خونه ی بابایی بزاره وجواب مثبت رو داد.من الان خیلی خوشحالم که دارم خواهر عروس میشم و فقط ازت میخوام با مامان دعا کنی ،دعا کنی واسه خوشبختیشون دعا کنی که عمو علی رو واقعا دوست داشته باشه،دعا کنی که از انتخابش پشیمون نشه،اینکه خدا بهتریناش رو واسش در نظر گرفته باشه چون خاله جونت واسه همه بهترینهارو میخواد خداجونم خودت خوشبختش کن کاری کن که توی زندگی چیزی رو کم نداشته باشه.😚😚

حالا نوبت خودمه خداجونم کمکم کن دارم خسته میشم از اینهمه غرور وخودخواهی چرا باید این روزا که بهترین روز زندگی خواهرمه بخاطر لجبازی.... خراب شه خداجونم تو تنها امیدمی ها😚😚😚😚

جوجه ی مامان فرداشب نامزدی خاله ایداست میام واست میگم که چی شد خیلی دوست دارم😍😘😍😘

پسندها (1)

نظرات (0)