وبلاگ نی نی منوبلاگ نی نی من، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات من ونی نی نیومده

جایگزین عروسک کچل گمشده

1394/11/26 4:31
نویسنده : مامان ویدا
149 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان سلام،دخمل مامانی خوبی؟👧

اره عزیزم درست شنیدی بهت گفتم دخمل چون دلیل دارم،فکر میکنم قبلا درمورد عروسک گمشده ی مامان یه چیزایی بهت گفته باشم ولی خوب برای یاداوری دوباره میگم😕من یه عروسک از دوران بچگیم داشتم که بیشتراز بقیه عروسکام دوسش داشتم وتا 3-4سال قبل نگهش داشته بودم ولی خوب دختر یه همسایه بد اونو دزدید با اینکه میدونستم دون برداشته ولی نمیشد ثابتش کرد این شد که داغ اون عروسک کچل با شکم گندش رو دلم موند 😭😭من همیشه دومورد اون عروسک با بابایی حرف میزدم تا اینکه دیشب که بابایی از سر کار اومد برخلاف همیشه در زد ومنم در رو واسش باز کردم ودیدم بابایی جلو در با یه جعبه شیرینی ودوتا شاخه گل تزئین شده پشت در واساده وقتی که ازش گرفتم ولنتاین رو تبریک گفت😍😍😍😍وقتی هم که داشت وارد میشد یه کارتن صورتی رو دیدم که یه عروسک کچل با شکم گنده البته با یسری تفاوتها توش بود تفاوت عروسک جدید با عروطک ربوده شده یه صیشه شیر و مای بی بی ویه صندلی توالت بود که من با دیدنش خیلی خوشحال شدم واز همه مهمتر حال کردم وقتی دیدم باباجونت میخواسته جاز خالی عروسکم رو واسم پر کنه واما یه کادوی دیگه که بازی فکری به نام راز جنگل هست که شب قبلش از خاطره هایی که با دایی جون وپسر دایی عزیزم میلاد با راز جنگل داشتم واسش میگفتم وازن کادو هم یه جور یاداوری خاطره بود که من کلی ازشون لذت بردم وعروسک رو نگه داشتم واسه دخمل بازیگوشم وبازی فکری هم واسه پسر باهوش مامان🎁🎁🎁🎁🎁🎁

واما سورپرایز من واسه بابایی،واسه اینکه من مامان تنبلی هیتم ومعمولا حال پیاده روی ندارم بجای کادو غذاهای مورد علاقه بابایی رو واسش پختم که سوپ باقالی پلو با ماهیچه واش ترخبنه ودسر بود البته کادوی اصلی رو روز 29 که روز عشق ما ایرانی ها ست رو با کادوی تولد دایی جون ارش بهشون میدم وتنها قیمت بد امشب تربیت کردن فسقلی توسط بابایی که من خیلی حرص میخورم ودلم واسش میسوزه در حدی که گریه میکنم😢😢

خیلی حرف زدم نی نی جونم خیلی دوست دارم واز مامانای گل که بهمون سر میزنن میخوام کمکم کنن که بتونم واست عکس کادوهامو بزارم 😘😚😙

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مدیر وبلاگ
28 بهمن 94 1:43
دانلود تقویم دیواری سال ۹۵ به صورت پی ان جی و لایه باز مخصوص کودکان بهترین یادگاری برای کودکتان در سایت dgartshop.ir